| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Sunday 29 December 2013

Facebook No More??!

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum... Hai kepada semua yang sedang membaca blog saya sekarang ni. Dah lama tak post apa-apa entri kat blog ni. Memang xde apa yang best pon dalam blog ni. Hanya utk membuang masa je.. 

Hohohohoooo....

Berbalik pada tajuk utama. Hmmm.. xde pape yang jadi pun~ Perlulah korang tahu, saya ni orang yang bermusim. Buat masa ni saya rasa malas nak online di Facebook. Macam juga blog ni, bermusim~ Ada masa insyaAllah saya online la balik kat FB.. Tapi bila? Saya pun tak tau... Mungkin seminggu, mungkin sebulan, mungkin setahun... Wallahualam...

Blog ni memang dah lama ada. Bukan sebab ikut-ikut orang. Orang lain ada blog, saya pon nak ada... Sumpah tak ok!! Masa mula-mula buat blog ni saya cam teruja dengan tutorial-tutorial dalam internet. Guna HTML, CSS, Javascript what so ever... Tu memang minat saya.. Lagipun saya memang ada belajar buat website, serba sedikit saya belajar secara tak langsung. Source code dia kebanyakannya sama je pun. Tak jauh beza~

Kepada kawan-kawan saya kat FB, kepada yang pernah jadi kawan lepas tu unfriend saya (hohohooo!!!) dan yang pernah jadi kawan lepas tu SAYA yang unfriend!! (ahakss!!) ~sorry k!~ Kalau ada apa-apa hal boleh contact saya kat sini je. Kalau cam was-was saya baca ke tak. Boleh je email terus kat saya kat -- fana1790@[gmail.com]
-buang bracket tu yea-

ASSALAMUALAIKUM












Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)