| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Wednesday 1 January 2014

Selamat Datang 2014!!!


بسم الله الرحمن الرحيم

Selamat Tinggal 2013 & Selamat Datang 2014.

Banyak kenangan aku masa 2013.
Sangat2 banyak.
Suka duka, pahit manis...
Semua aku rasa!
*ayat cliché abis... hahahaa*

2013
Tahun yang sangat perit bagi aku sepanjang aku hidup...*mungkin*
Tahun dimana aku kenal sahabat, kawan dan musuh...
Tahun dimana aku ditipu bulat2 oleh pihak2 yang aku percaya...
Tahun dimana aku punya hasil kerja dicuri sewenang2nya depan mata aku...
Tahun dimana aku kenal keupayaan diri aku...
Tahun dimana aku rasa tanggungjawab aku di dunia ni BESAR!!!
*saje nak buat BOLD, senang pada org yg malas nak baca 'tahun dimana aku' banyak2 kali

Tapi yang pasti!!! 2013 masih bukan tahun dimana aku bertemu dengan CINTA aku 
*gelak kecik sambil senyum gedik*
Masih belum terbuka lagi hati aku ni. 2010 buat pintu hati aku tertutup untuk itu.
*mengaku je la xde sapa yg nak*


Hahaaaa... Persetankan sume tu!! Jodoh pertemuan, Ajal maut semua ditangan Allah. Aku hanya berdoa Allah temukan kita dengan orang2 yang baik. Yang dapat bimbing isteri dan anak2 ke jalan yang Allah redhai. Kalau bukan pada tahun 2014 pun tak apa. Aku terima.... *walau sakit hati~~*

2014
Sejurus saja masuk 1 Januari tadi... Aku dah demam.
NAIIIISSS~~~~

ASSALAMUALAIKUM

Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)