| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Sunday 22 September 2013

Ini semua Kuasa ALLAH s.w.t

بسم الله الرحمن الرحيم

Fuuuhh.... Tajuk entri agak serius!! Bagi aku mmg serius la tu... Takkan aku nak memperkotak-katikkan nama Sang Pencipta aku sendiri kan... 

Hari ni alhamdulillah~ Hidup lagi manusia bernama Nurul Atiqah nih! Syukur Ya Allah. Masih lagi aku bertuah dapat hidup lagi. Banyak nikmat Allah dah beri kat aku. Alhamdulillah! Alhamdulillah!

Tak tau la kenapa aku rasa nak bersyukur sgt pagi ni... *xsalah pun kan!* heheheee...


Hari ni gua mulakan hari gua dengan HKCC... Ape tu HKCC?? Namo panjang ea Haida Kamaruzaman Collagen Cappucino. Sodap!! xdo raso cam Kopi Che Nah yang pokek likek tu.. *pokek2 pun gua suko!*
Rase kopi ni cam cappucino.. *namo pun dah cappucino...* Rasenye sgt smooth.. Boleh diminum sejuk, panas dan boleh dibuat ais blended. Khasiatnya banyak... Sesuai utk lelaki dan perempuan.. dan kopi khusus untuk LELAKI pun ade.. tapi aku tak upload gambar laa... sbb aku tak minum pon!!
apo bangang ea??
  Kalo rasa nak tau lebih lanjut pasal kopi ni boleh la pegi ke link yg dah gua bagi kat atas atau PM kat page NIH!!! Dua orang kekanda gua bersama Ibunda tersayang jual kopi nih... Gua tolong2 jer.. Ikhlas... *komisyen amik gak* :3


Lepas tu... Rutin tiap2 pagi. Gua akan letakkan Minyak Burung Unta LAMBORIAN nih kat tengkuk, kepala & bahu... Bagi hilang tegang2 otot selepas kita tidur & bau dia sgt menenangkan kepala hotak. Serius!! Hari2 rasa cam nak mandi dengan minyak nih sebab bau dia wangi, xmacam minyak cap kapok. Dah lama aku guna minyak ni... Start masa aku sekolah dulu lagi. Kesegaran bau dia membuatkan kita mudah fokus utk belajar.
*ok..gua iklan benda ni xdpt komisen pun. Juz sharing*



Apa-apapun... semua ni xkan berkesan kalau bukan kerana KUASA ALLAH!! Kita kena yakin..segala manfaat yg kita dapat dan keberkesanan yg kita dapat dengan produk2 camni semua atas KUASA ALLAH... Jgn sesekali takbur kata sebab makan ubat ni, minum air tu aku jadi camni.. Kun Fayakun kaaan... Kena yakin, semua itu KUASA ALLAH swt.

Assalamualaikum








Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)