| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Tuesday 10 September 2013

Kedai Mercun Hangus.... Kikikiiii.... (dah lame daaaaah!!)

بسم الله الرحمن الرحيم

Topik kali ni pasal mercun la puleeeeeek. Raya kan dah habis. Apeda!! *Ceyh!! sebenarnya aku baru pasan pasal benda ni*

Mercun?! Gua benci mercun!!! Gua xsuka benda2 bising nih.. Seriously~ kalo gua rasa aman damai dlm keadaan sunyi, tiba2 ada sakai mana ntah g letupkan mercun! Perrggh!! Mmg menyirap satu badan toq!! Nafsu nak membnuh tu meluap2 rasenyer...

Peliknya di Malaysia ni. Mercun dah lama dah diharamkan. Tapi masih lagi nak jual! Tak ke benak tu? Nanti, bila tangan dah pecah, meletup bagai~ Masing2 nak salahkan orang lain. Polis la salah, bomba la salah, doktor la salah... Masalahnya ko yang bodoh!! Yang dilarang tu laaaa... yang ko nak sgt buat. Ni yg org panggil BIUT!!!

Papepon... layan ar video ehsan dari Oh! Tidak nih.. Kejadian dikaborkan berlaku di Sri Rampai.. As usual, salah rakyat marhaen... Polis jugak yg dipersalahkan. Katanya lambat buat kerja, tak pantau kawasan tu - bior org jual mercun sampai 2 khemah. Tapi, bila polis dok tahan, dok saman, dok marah2 korang... kata pulak polis ni kasar, kurang ajo, *%^&#.... 
-Malas ar aku nak borak pasal kebiutan manusia2 yang bajet pandai nih...-


Play le video nih. Best gak kheeennnzz... Selalu tgk mercun tala ke atas... Ini kalilah!! Dapat tgk main bawa saje puuunn... Hilang kempunan nak tengok meteornye aduhai~



abaikan la video yang tak termakan ruang nih.... malas dah nak betulkan saiz

Tapi gua pelik!! Camne ea?! Orang yg merakam video ni boleh rakam dari start kedai mercun ni terbakar sampai habis. Siap boleh landing betul-betuuuuuul depan kedai tu dulu... 'Keikanan' kheeennzz

~Mesti dia wartawan yg cekap~
*fakoff!!*



Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)