| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Thursday 12 September 2013

Kami dah MENANG??? Naaaaahhh!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Gua mmg suka! Seronok tgk org meroyan... Lagi2 meroyan sbb stalk status aku.. Tgh meroyan2 tu tunjuk lak kebodohan diri.. Elok sangat~

Nasihat kat ko, sudah2 la meroyan.. Aku buat keja aku, ko buat keja ko.. Cakap kencang tak cukup hebat, kalo hasilnya TAIK semata2.. Buat keja ko... Tunjuk hasil yang berguna.. Baru boleh bangga!!

Takyah nak pikir dulu camne nak luaskan 'JAJAHAN' (la sangaaaat~)..
Takyah bangga lu dapat pegang ribu2 orang.. Orang2 lu pon goyah...
Lu, kasi settle dulu lu org punya masalah.. Kitorg nak tlg pon dah tak blh nak buat ape.. 
Semua nak ego, semua nak bajet hebat, bajet suci, bajet wanita bawah lindungan Kaabah..

Yes!! Yg buat TAIK tu bukan ko! Tapi dia kan team ko.. Bawah ORGANISASI TERTINGGI ko gak..
Ko antara org tertinggi dlm organisasi tu.. Ko bertanggungjawab masa dia ada dlm organisasi tu dan segala apa yg dia buat semasa dia di dalam organisasi tu..

Jangan semua pakat nak lepas tangan..
Jangan sesekali xnak bertanggungjawab..
Itu AMANAH orang!!
Aku faham masalah korang... Kalo aku pon aku rasa terbeban... Orang lain punya TAIK korang lak nak kena basuh! Tapi sekurang2nya mintak maaf.. Minta maaf kat semua org yg AMANAH mereka tak dilunaskan.

Tak salah kalo kita mintak maaf walaupun bukan salah kita...
Aku pon nak mintak maaf la kot ade terasa ngan ayat2 aku..
Aku-Kau xsama!!
Mungkin ko xboleh terima cara aku..
*macam mana aku xboleh terima cara ko*

**************************************************
Aku tak suka kata orang kalah..
Dan menganggap aku sudah menang..
Hidup umpama roda...
Kita ada kat bawah, kemudian naik, lepas tu turun semula....
Mana tau esok lusa kami akan berada di bawah semula...
????

Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)