| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Monday 9 September 2013

Kalau Allah dah mengkehendakinya....

بسم الله الرحمن الرحيم

Hari ni hari kedua aku untuk sem kali ni..
Nak cita pasal semalam apa dah jadi...

Kaki aku terpeleot lagi!!
Kaki aku terpeleot pada hari pertama bukak sem nih...
Punya la sakit baq hang!!
Terpeleot kat tempat yang sama masa kaki aku terseliuh time men hoki dulu...

Mula2 kena dulu amik masa sebulan lebih jugak la nak recover...
Yang ni aku xtau laa.. Harap2 xlama sangat laa...
Baru start kelas takkan nak buat hal...
Payah la kalo camni...

Tahla dapat bilik tingkat 4..
Barang2 pon xabih angkut lagi...
Kalo kaki ok xpa laa...
Ikutkan hati pon mmg xmau pindah bilik lain...
Sebab aku dah selesa dok kat bilik ni..

Aku harap semua ni ada hikmah dari-Nya


Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)