| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Friday 30 August 2013

Super Spontan 2013 :: Antara Ketam Konfius & Semut Sentap... Siapa jadi pilihan?

بسم الله الرحمن الرحيم

Super Spontan 2013

Frust gak ar aku xdapat nak tengok live Sepahtu berentap on 1st episod. Tapi xpe... Setiap yang menghalang itu mungkin ada kebaikannya. Kebaikan yang kita tak pernah tahu manfaatnya...

Pikir2 balik pon baik xpayah pegi.
  • Sebab jauh & xde transport.
  • Mak gua nak dtg KL esok, xkan gua xde kat umah utk sambut beliau kaaan...
  • esok 30 Ogos... rakaman abis kul 11.30... Kompom sesak! Org nak sambut merdeka toqq! 
Dengan alasan2 yang dah gua reka dengan sebaik mungkin nih... Hati gua ade rase sikit tenang... Elok la gua tgk kat tv jer~
Dan elok la takyah tunjuk muka buat masa ni
*kang gaduh lagi*
AHOKKSS!!!

Ape2pon... nak gtau! Gua memberi sokongan tahap melampau kepada kumpulan KETAM KONFIUS sebab ade Shuib n PakYus...
walaupun pihak lawannya si SEMUT SENTAP tu mmg bukan2 calang2 orang punyer...
Ade Johan, Nabil, Rahim, Jep, Ajak, Tauke.....
Eaah... melampau~ Cukup dorang pegang Rahim je dah...
Mmg kaki spontan abis pakcik nih..

Apa2pun... Harap KETAM KONFIUS kuat!!!
Korang pon ade kelebihan korang...

ni bukan banner aku... tapi gua salute ngan budak Syafiq nih... tak pernah gua jumpe penyokong tegar Shuib camni...
ROCK STEADY BAK HANG!!!














Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)