| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Saturday 31 August 2013

Demam Super Spontan yang tak berjaya...

Gua poyo je... konon nak feeling2 la demam #SuperSpontan.. Tapi cam xberjaya... Gua rasa banyak yg kurang..

Paling nampak kurg best kat rancangan ni adalah kat host dia... 
Seriously, dorang xsesuai jadi host. Sejak Frust Giler lagi dah xminat cara dorg...
Bukan la nak kutuk sgt...
Bagi gua, elok la dorg teruskan jadi dj je..


Satu lagi gua nampak penonton cam kurg meriah... 
Suma cam kena paksa je time gelak tu.. Cam kaver2, malu2... 
Weyh, ko tgk rancangan lawak ok!
*gua paham perasaan lu, muka lu bakal kuar kat kaca tv*
-rileks sudah-


Dan satu lagi..gua rasa patut kna ada stage...

Baru nmpak jelas sket peserta kluar masuk... 
Utk task pertama tu gua agak pening sket.. 
Xpasti dorg ni dah kluar ke or masuk ke... Eah da kluar ke? Eah! Laaa..dah masuk..

*cam tu la gua rasa td*
«_____________________________________________»


Ape2pun... Ni pendapat aku je laa..

Kalo korg xsependapat dgn aku..xper!! 
Xdosa pon..

Mgkin kat biji mata korg rncgn tu sgt smpurna

- sbb Amir The Beatles ade dlm rancangan tu..-
*sape tau kheeeeennzz*



Papepon.... Shuib di mata gua tetap nampak A++..

Bukan biase2 bro!


SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA YG KE 56.m

Malaysiaku Berdaulat
Tanah Tumpah Darahku


Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)