| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Thursday 21 June 2012

kenapa aku buat SEMUANYA baru???

بسم الله الرحمن الرحيم

Hari ni sungguh indah...
(xde kaitan sebenarnye ngan tujuan post aku)

Ok... serius!
Hari ni... Aku nak bagitau sume orang
(walaupun SORANG pun xnak amik tau)

Kenapa aku buat SEMUANYA baru?
Ape SEMUANYA tu?


SEMUANYA tu ialah....

FB account


Blogspot account

Dan InsyaAllah... Aku jugak akan buat



Twitter account

Dan juga bakal menukar nombor telefon dari





ke...




Alhamdulillah...
Nombornye dah ada...
xjauh beza ngan nombor yg lama
(kot~~~)


Maka... bermulalah cerita aku...
(baru nak mula???)

-biarleeyyhhh-



Aku sebenarnya SANGAT-SANGAT terasa hati dengan post seorang kawan aku... (nama pon kuat SENTAP khaaaannnnzzz!!)Benda ni jadi agak lama gak la... Maybe more than 2 weeks from today (lame khanz~). Dalam tempoh tu, xda la aku tak tegur dia langsung.. ade jugak. Tapi bila hati kita dah pernah sakit-dan bukan untuk kali pertama... Aku  nak cakap ngan dia pon rase sakiiiiiit jer (bukan BENCI, tapi hanya org yg pernah rasa je paham perasaan ni)

Aku sentap giler time tu. sebab benda kecik je pon. Pastu pegi post kat FB. Kenapa tak direct je cakap kat aku? Aku tak kesah la kalo nak tegur depan-depan. TAPI!!! Pantang aku bila cakap belakang -belakang pastu kantoi~

Cerita sebenarnya biarlah aku, dia dan ALLAH je yang mengetahui. Tak perlu la nak bagitau semua orang. Sebab hint-hint yang aku da bagi tu pon dah cukup untuk 'Tuan Punya Badan' sedar siapa orang yang dimaksudkan. Kalo aku ceritakan pon, aku riso mulut-mulut orang yang tak tau cerita sebenar ni mengapi-apikan pulak. Dah macam mencurahkan minyak ke dalam api... Tapi jujur cakap la, apa yang dah jadi ni buat aku dah tawar hati nak kawan ngan sapa-sapa lagi dah.

Aku sikit-sikit dah berubah dari aku yang dulu... Biar orang nak cakap pasal aku pun. Bukan dorang yang bersusah payah besarkan aku dari sekecik ini...

cute x aku dulu? hahahaaa....

Sampai la sekarang aku dah jadi besar...


Malu nak tunjuk badan... tunjuk muka je laaa....


Lagipun, aku pegang dengan kata-kata yang aku tak tau mane aku petik... 
"Anjing yang baik tak akan menyalak kepada orang yang ia kenal"
Jelaslah di sini menunjukkan, orang-orang yang suke "buat hingaq' atau 'buat ramai' bak kata orang Penang... Memang xkenal sapa aku pon... Bercakap macam kenal luar dalam-tapi nama penuh aku yang betul-betul punya pun xtau... tu belom tanya lagi aku ni asal mana...
Hahahahaaa...

Ok... sebab lain selain terasa hati sangat-sangat kat kawan aku tu ialah, bila aku dah buat account baru ni, secara automatiknya aku tak tergarak hati langsung nak jadi stalker kat wall dorang. Kalo dulu (masa guna akaun lama) aku selalu gak la jadi stalker... Hahahaaaa!! Tapi kesedaran tu tiba-tiba datang. Aku rasa, selagi aku jadi stalker, selagi itu aku rasa sakit hati ngan kawan aku ni. Then, I make a new fb account... Itulah ceritanya~~

Kepada sesiapa yang terasa hati-walaupun aku tak memaksudkan korang pun! (kadang-kadang manusia ni payah gak) orang tak maksudkan kita tapi kita yang terhegeh-hegeh nak terasa... Jangan risau yea, dalam akaun terbaru aku, aku takda nak kutuk-kutuk korang malah mention sipi-sipi nama korang pun tak...

Sebab akaun aku yang terbaru ni khusus untuk kerjaya dan kehidupan aku pada masa akan datang je... Dah tak pikir sangat dah pasal orang len...


"Percayalah - Siti"
"Kerana Percayakan Siti - Exist"

(motip letak tajuk lagu ngan penyanyinye sekali???)

Babaaaaiii~~

Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)