| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Monday 18 June 2012

Aku giler sneakers...

بسم الله الرحمن الرحيم

Ok... aku dah jumpa benda yang aku minat giler² selain games, gitar ngan ROCK!!! hahahaa... Memang minat dak² laki kot... Benci mak! (kalo bercakap cam fondan lak) Kecelaruan jantina tol le aku nih... Berbalik pada topik aku tadik... Aku sekarang dah giler sneakers, kau! Terbaek~~ nyah! Ni aku nak tunjuk ngan hengkorang sneakers yang ahkak baru je tengok tadi... (geli plak aku ni asek nak memondan jerh)

DC Fighter LE

Harga xtau lagi berapa... Geram tol aku tgok kasut nih...
Ngam~ Ngam~ Ngam~


NIKE AIR MAX+ 2012

RM 219 jer... (dgn gaya xikhlas menyebotnye)






NIKE LEBRON 9

RM209 
banyak yang aku suka Nike Lebron nih...tapi xyah kot nak letak sume gambor..bukan aku nak menjual pon...

ADIDAS TITAN (2)

RM229 (sila sebut sambil senyum tanpa perasaan)

NIKE AIR MAX LEBRON VIII

RM209


NIKE AIR KEN GRIFFEY MAX 1

RM 199 (Ni senang sket hati nyebut hargenye)

NIKE AIR MAX GRIFFEY FURY 2012

RM 199 (ok..aku senyum luas2 lagi...hehehe)




Hmmm... ingatkan nak pakai kasut² camni le waktu raya nanti... tapi kalo rase nak kena rembat ngan mak aku, berani le buat... hahahaaa... But~ kalo aku beli kasut² cam kat bawah ni... rase² nye mak aku tak kesah kot...

NIKE DUNK HIGH HEELS MID

Harga pun tak menahan nengoknye...
RM230

Takpun "NIKE DUNK HIGH HEELS" nih...

Harga dia plak.... Ehem.. ehemmm~~
RM240 (tambah RM10 je dari yg mid)

Ok kan... kalo pakai ngan baju raya/kurung nanti org still nampak cam pakai sneakers... tapi aku tgh pakai high heel uolss... Masalahnye... aku pakai wedges pon boleh berselerak langkah dibuatnye... ni kan pakai high heel... YES la sangat!!! Ngan berat aku lagi... Hok'oh kate khoo... Bek aku pakai  selipor koyak je kalo cam gitu... 

Oklah... malas aku menaip lagi dah.... Barang² aku pon tak packing ape lagi nih... esok dah nak balik dah...
Pape pon...kalo korang pon berminat ngan kasut² nih... ni 'link' orang yang jual kasut nih... Hokeeeyyh!
Aku choww dulu lah uolss...
Ada masa aku mengarut lagi...
Babaaaaaai~~~



Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)