| **Home** | **Pesbuk **|**Cuit Cuit** | **AtiQuote** | **KGDCG Sepahturious!!** |

Thursday 16 August 2012

Bengang giler aku!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Tidak aku menggunakan kalimah ALLAH itu untuk melempiaskan kebengangan yang terbuku di hati ini...
Namun ku berharap berkuranglah sedikit rasa sakit yang kian terpendam di sudut hati ku ini...
(pergh!! ayat nak mintak penerajang)

But, seriously!!! Aku mmg bengang dengan apa yang dah berlaku baru2 nih...
Aku punyalah berusaha duduk di KL ni untuk sebulan lebih...
Siap cari kerja lagi...
(xde la nampak aku ni menumpang bodo2 je kan)
Semata-mata utk attend satu event nih..
Konon nama aku dah di amik utk jadi one of their crew...
Meeting dah 3-4 kali datang,
Then, PAP!! Batal~~

Tell me!! How can I remain calm?
Duit banyak dowh keluar...
Gggrrrhh!!!

Ceritanya mmg SUPER panjaaaaaaaang~~
Dan aku tak rasa nak bercerita pon kisahnya...
Sebab hanya menimbulkan rasa bengang je dalam diri nih...
Dah la bulan Ramadan al Mubarak yg masih berbaki 3 hari je lagi ni...
Bek aku diam je... Aku malas nak menjadi macam orang 'ITEW' yang dok seronok mencanang kat semua orang...
Kononnya dia di pihak yg benar SANGAT!!!
Kalau aku dok canang... sama je la aku bebal macam dia...

Aku yakin, kalo kami di pihak yang benar...
Dan punya niat yang baik...
InsyaAllah, Allah akan memudahkan kerja kami...
Itupun kalau 'TUAN PUNYA BADAN' nak membantu kami yg cuba utk menaikkan nama mereka...

Apapun... Aku nak mintak maaf...
Tak lama lagi dah nak raya...
Aku haraap segala silap dan salah aku sebelum ni dapatlah dimaafkan...
Aku manusia biasa, tak lari dari kesilapan...
Tak mudah nak senangkan hati semua pihak...
Meskipun kita berhempas pulas berusaha untuk berbuat sedemikian...
(ok! ayat bunga lagi... Puiitt!!)

Assalamualaikum....

Semoga 'pandanganku_yangmulia' sentiasa dirahmati Allah s.w.t

0 orang macho & chanteq telah komen:

Post a Comment

Thanks sebab komen... =)